Săptămâna trecută, îndrăgita trupă sibiană de folk metal E-an-na a lansat un experiment social, prin care intenţionau să atragă atenţia asupra lor prin simpla încercare de a comunica prieteneşte cu gigantul producător de produse lactate.

e-an-na-band

Astfel, atât membrii trupei, cât şi numeroşi fani, au lăsat mesaje pe pagina de Facebook a firmei, explicându-le plăcerea rutinei de a consuma un produs Napolact în timp ce ascultă E-an-na.

Răspunsul celor de la Napolact a fost mai mult decât surprinzător: „Pe lângă faptul că au fost foarte cumsecade, şi ne-au răspuns atât nouă, cât şi fiecărui fan în parte într-o manieră foarte prietenoasă, au şi lansat această mini-campanie prin care promovau concertul nostru pe care l-am susţinut în Cluj-Napoca.” declară solistul formaţiei, Andrei Oltean.

În timpul concertului, fanii au început să scandeze numele firmei binevoietoare. Filmarea se găseşte mai jos:

https://www.facebook.com/eanna.romania/videos/1337659699579539/

Formaţia este în plin turneu de promovare a EP-ului lor de debut, numit „Jiana”.

Turneul se numeşte „Jocurile Jienei”, iar umătoarele concerte sunt:

17 noiembrie – Iaşi, Underground
18 noiembrie – Botoşani, Chrome Bar
19 noiembrie – Piatra Neamţ, Pub KM 0 (concert dublu)
20 noiembrie – Bucureşti, Fabrica (bilete în avans: http://ambilet.ro/event.html?id=64)
25 noiembrie – Constanţa, Club 13
26 noiembrie – Câmpulung, Pub Rock
02 decembrie – Piteşti, Barock
03 decembrie – Craiova, Casa de Cultură a Studenţilor
14 ianuarie – Oradea, Moszkva
28 ianuarie – Piano Club, Târgu Jiu

Share This